Jag vill inte leva så här längre...

Jag hatar detta!
 
I somras blev min värsta mardröm sann
Tack vare mina mediciner gick jag upp i vikt , mycket!
Det slutade med att jag inte vågade visa mej ute för att jag skämdes så
Tillslut blev mina vänner oroliga för mej och jag började försöka göra något åt det
Jag har kommit en bra bir på väg
Jag har gått ned 15 kg men är fortfarande inte framme vid mitt mål
Och nu  , sedan ett par månader tillbaka , känns det som att jag aldrig kommer att bli mej själv igen
Jag kan inte ha det så
Det får inte vara sant
För jag kan inte leva så här längre
Jag varken orkar eller vill
Jag vill vara mej själv igen
 
Men jag vill be om ursäkt till alla jag tagit avstånd ifrån
Det har aldrig handlat om att jag inte vill umgås med er
eller att jag inte saknar er , för det gör jag hela tiden
Det handlar om att jag är så äcklig i mina ögon att jag inte vill att någon ska se mej
Jag saknar mina vänner , jag saknar konserterna och jag saknar de galna festerna
som innan var min vardag
Jag saknar allt och jag vill ha det tillbaka!
 
Nu ska jag ta mej fan ta tillbaka mitt liv
Kosta vad det korsta vill
Det är dags för en förändring och att den gamla Liiwa ska komma tillbaka!
Frågan är bara... hur länge orkar jag vänta ?
 
 
Kriget med mej själv!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback