Synd att man bara fyller 25 en gång!

 
Säga vad man vill om min otroligt negativa inställning till min födelsedag i lördags. 
Men ni kan ge er fan på att jag hade den bästa födelsedagen på tid och evigheter! 
Otroligt fina människor, magiskt fest, god dricka och en satans massa dans! 
Hade så trevligt att jag önskade att kvällen aldrig tog slut! 
Men naTT blir snabbt morgon när man har det trevligt och så var det även i detta fallet. 
Innan jag visste ordet av det var klockan 06.00 och festen tog slut. 
Vi tog oss hem, unga och fulla, längst Göteborgs vackra gator. 
Jag är evigt tacksam till alla som var där, bättre sällskap hade jag fan fått leta efter! 
 
Jag langar bild från förfesten här hemma, innan vi drog vidare och förfestade med Lindorna 
Alex mobil ligger fortfarande kvar i Majorna, så kan det gå ;) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback