Min ängel, du saknas mig oändligt...

 
Saknaden efter dig är oändlig, 
lika så min kärlek till dig 
Önskar så innerligt att du kom tillbaka, 
att jag agerat annorlunda när du fanns här hos mig 
Jag älskar dig ännu, 
över hela mitt hjärta 
Trots denna svidande sorg och enorma smärta 
Älskade, underbara du
Det var inte din tid 
Men sov nu så gott älskling, finn din ro 
Och vila i frid 
 
Imorgon är det två månader sedan du lämna mig... 
För två månader sedan idag kunde jag åkt hem till dig och hållt om dig. 
 
För två månader sedan imorgon hade jag inte det alternativet längre... 
Kommer aldrig mer att ha
Jag älskar och saknar dig så ini döden 
Min bästa vän, vackraste ängel 
min själsyster
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback