Farmor, du är evigt saknad!

Tack för allt jag fått
Tack för att jag mår så gott
Det finns så mycket att tacka för
Och jag tror fortfarande att du hör
Även om jag dej inte kan se
Så får minnerna vi har mej fortfarande att le
Vissa vill man ska finnas där föralltid
Man vill inte se någon man älskar bli gammal och skraltig
Jag ville dej aldrig mista
Och du kämpade in i det sista
Slutet finns ju där väntade för alla
Ändå vill tårarna inte aluta falla
Men nu har slutet kommit för din tid
Älskar dej , farmor
Vila i frid 
 
Det har nu gått ett år
Ett helt jävla år sedan jag hörde din röst
Du är saknad och jag finns inte mycket tröst
Men du lever vidare imon mej
Jag kommer aldrig glömma dej
Hoppas att du tittar ned på mej då och då
Ser hur det går , ser hur jag mår
Isåfall vet du att allt är upp och ned
Men jag ska ta mej tillbaka
Jag ska kämpa mer!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback