Skön torsdagskväll

Ny tatuerad sedan några dagar sedan. Mera om tatueringen kommer i veckan. 
Den är iaf till en väldigt god vän till mej som gick bort för  fem år sedan.
Nu har jag henne med mej vart jag än går. 
Jag saknar dej Emily. Och jag älskar dej!
 
Men just nu sitter jag hemma och dricker
och njuter av sommarkvällen tillsammans med Sanna, Alex och Markus.
Musiken kör förfullt och vi sitter på altanen
med en cigg i ena handen och en öl i den andra
Tack underbara människor för att ni finns i mitt liv!
Ni är guld värda!
 
Idag har varit en riktigt dålig dag , som dem flesta den här veckan. 
Förutom i förrgår när jag var hos Jessie med Alex , Louise och Martin och tatuerade mej
Sanna gjorde dock denna dagen bra!
Älskar dej gumman , tack för att du är du!
 
 
Sanna och jag <3
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback