Prinsessan Kimberly

En av dem människorna som finns i mitt liv just nu och betyder mer än allt för mej är Kimberly
Jag vet inte vad jag skulle gjort eller vem jag skulle varit utan dej , 
om jag ens skulle vara någonstans
 
Du har varit med mej i kampem mot det mesta
Mot mobbarna , mot sjukdommarna , mot sjukvården , 
mot mina tankar och mot mej själv
Du har stått vid min sida i alla tiden
Inte bara dem dåliga utan också dem fina
 
Jag är dej evigt tacksam för allt du gjort för mej
och enormt ledsen för vad du fått se ioch stått ut med under åren
Jag vet att du vet att jag jobbar starkt på att bättra mej
 
Jag ska bli tjejen du lärde känna igen
Fast med mindre självdestruktivitet , mindre ätstörningar och mer kärlek
 
Jag älskar dej över hela mitt hjärta
Du är min ängel , lämna mej aldrig...
 
 
Jag hoppas att du vet hur stolt jag är över dej , varje dag
Inte för vad du gör eller säger utan för hur långt du tagit dej och hur stark du har blivit
Ibland känns det som att jag hjälpte att förstöra dej rätt ordentligt på vägen
men nu är du en helt annan person och det gör mej så glad
Du är min prinsessa och jag gör allt för dej!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback