Jag saknar inte dej , jag saknar det vi hade

Det finns många människor som jag saknar
men du är inte en av dem
Du sårade mej så illa , så hårt att det nästan tog mitt liv att komma över det
Men jag saknar tiden vi hade tillsammans
Jag saknar det vi hade
Den vänskapen var magiskt
 
 Men jag kommer nog aldrig lyckas sakna dej
För det du gjorde mot mej är inte förlåtligt
Man gör inte så mot en kompis
Jag trodde i flera år efter att det var min plikt att så småningom komma över det och förlåta dej
Men så är det inte
Komma över det behöver jag , har tyvärr inte lyckats med det
Men att förlåta dej behöver jag adlrig göra
Det låter hemskt, hårt
Men det är så det är
 
Jag är ledsen för vad som hände
Inte bara för vad du gjorde mot mej
Utan för att något dog den dagen du valde att ljuga för mej den första gången
Jag hoppas du lever i skam i resten av ditt liv
och det är inget jag önskar många
Men du förtjänar fan i mej inte bättre!
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback