Ingenting i mitt huvud går ihop...

Känns som att ingenting i mitt huvud fungerar som det ska
Och det gör det förmodligen inte heller
Jag kämpar än idag mot sjukdomen anorexi
har kämpat mot den i väldigt många år nu och trots att jag ser helt frisk ut 
så är det lika jobbigt nu som när jag var som mest sjuk
För anorexi är inte alltid en sjukdom du kan se , 
det är en sjuksom so alltid finns kvar i ens huvud
Samtidigt som detta pågår precis som vanligt så äter jag en hel del medicin mot olika psykiska diagnoser som jag har
Dessa mediciner har jag gått upp ordentligt i vikt av , så nu kämpar jag med att komma ned i vikt ,
utan att göra det på ett dåligt sett
Och herre jävlar va svårt det är
Ena sekunden vill jag bara lägga ifrån mej all mat som finns och lova mej själv att aldrig mer stoppa in en enda bittill i munnen
Och i nästa sekund tänker jag på hur långt jag kommit och vill egentligen inte kasta bort alla år av arbete som jag har jobbat med detta
Önskar att det fanns en enklare väg för mej att gå 
Önskar att monsterna i mitt huvud kunde lämna mej ifred och sluta kalla mej ''äcklig'', ''tjock'', ''ful'' och ''fet'' hela tiden
Önskar bara att allt va lite enklare ibland helt enkelt...
 
 
Jag vill så gärna se ut som jag gjorde på bilden igen
Men jag ska och får inte
Jag skulle svika så många om jag gjorde det
Men just idag är en sådan dag när det känns som att jag inte har något annat val
Jag vill inte leva så är längre!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback