Emily <3

Emily var en vacker och underbar flicka som lämnade våran jord alldeles för tidigt
Hon var den vackraste och snällaste människan jag någonsin har mött
och jag är stolt över att kunna kalla henne min vän
Tyvärr var hon inte bara vacker och underbar
Hon var också skadad och trasig för vad människor , alkohol och droger gjort med henne
Eller hon gjort mot sej själv
Men dem som skadade henne mest var varken drogerna eller alkoholen, det var hennes förbannade föräldrar
 
Emily dog 2008 , 17 år gammal
och i den stunden jag fick veta det över telefon dock en stor bit av mej
I mina ögon kommer hon alltid vara den mest betydelsefulla personen jag någonsin träffat av en enkel anledning
Hon lyste upp min vardag och mitt liv den gången allt såg som mörkast ut och jag har aldrig varit så vilsen någon gång i hela mitt liv
Hon hjälpte mej att hitta vägen tillbaka
Och viktigast av allt
sommaren 2007 räddade Emily mitt liv, bokstavligt talat
 Jag hade inte kunnat sitta här och skriv detta inlägg om det inte var för henne
Tyvärr kunde jag inte göra detsasmma för henne...
Drogerna tog hennes liv men inuti mej kommer hon alltid leva vidare
Därför tatuerade jag in ''No time for us'' till henne
För det finns ingen tid kvar till oss , älskade vän
Bara minnen
 
Du är otroligt saknad!
 
  Du finns hos mej varje dag och jag kommer aldrig glömma dej <3
  Tack för tiden vi fick tillsammans
  Trots att det var den värsta tiden i mitt liv är minnerna där ifrån dem absolut bästa
  När vi var tillsammans min älskade vän



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback