Du förstörde mej totalt!

Du fick mej att tro att det var jag som var felet
Som alltid var felet
Som alltid gjorde fel
Sanningen var att det var du som förstörde mej
mer och mer för varje dag som gick
Du gjorde sönder mej , inte bara på utsidan utan också på insidan

Att misshandla någon behöver inte alltid synas på utsidan utan kan bara ses på insidan , det är svårare för andra att se
Att misshandla någon på utsidan går att upptäcka , men det är lätt att ljuga sej ifrån blåmärken och sår

Jag hoppas inte att du lyckas förstöra någon annan tjej
Det tog mej någon speciell och många år att våga ge ut mitt hjärta att lita på någon
Du förstörde det för länge och än idag ser jag inget annat än hat till mej för allt du gjorde
Du är fortfarande inte förlåten!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback