Du är inte förlåten

Det finns en gräns som alla människor borde dra ganska tydligt i ett förhållande
Om det gäller vänner , förhållanden eller familj spelar ingen roll
Jag tror aldrig att jag visade dej någon gräns , å andra sidan så gav du mej aldrig någon anledning att göra det heller
Men en dag berättade du något som hela min värld att gå sönder
Du berättade att du hade ett förhållande bakom min rygg med en kille jag var djupt kär i 
Jag hatade både han och dej
Jag hatade han för att han var ett svin
Jag hatade dej för ajag trodde aldrig att du skulle kunna göra något så elakt mot mej , men jag hade tydligen fel
Fel av mej att lita på dej
Och fel av mej att vilja förlåta dej , fast jag visste att jag aldrig mer skulle kunna se dej i ögonen och tro på ett enda ord som du sa eller lovade
Du vet att lova någon något var och är väldigt stort och betydligt för mej
Därför kan jag tyvärr fortfarande inte förlåta dej
Sedan har du heller aldrig ansträngt dej för att verkligen be om ursäkt
Vilket gör fruktansvärt ont
Sanningen var kanske att jag inte var värd mer än så i dina ögon
Men då hade du missförstått mej och den jag var
Jag är värd så jävla mycket mer än så!
 
 
 
Du gjorde mej liten , svarta , trasig och obetydlig
Jag hoppas ingen som läser detta ger någon rätten att få sej själv att känna så
Inte ens en bästa vän ...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback