Änglar dör aldrig, så jag vet att vi snart ses igen


Bara för att ni inte finns här betyder det inte att ni inte finns.

Emily och Elias.
Tanken av att ni inte är här hos mej är näst intill omöjlig att få in i huvudet.
Trots den långa tiden. Alla åren
Den som säger att tiden läker alla sår har aldrig blivit sårad på ritkigt.
För när ens änglar försvinner ifrån oss finns det ingen tid i världen som kan göra en hel.
Man går bara sönder mer & mer.

Ni var för bra för att vara sanna.
Det går inte en dag utan att ni är i mina tankar.

Emily. Jag ser dej framför mej både när jag är glad & när jag är ledsen.
När jag är glad ser jag dej, oss sitta på bup och du tuperar mitt svarta hår utav bara helvete.
Du skrattar & jag skrattar och i solen lyser ditt rosa hår.
Vi tvingar med oss en skötare ut på promenad för du ska bada ,
jag tycker att jag är för tjock & det är för mycket folk vid badet så jag vågar inte klä av mej.
Till sist knuffar du i mej med kläderna på.
Skötaren blir sur men vi bara skrattar.
På vägen hem blir vi jagade av en geting och jag lovar dej att den jagade oss bara för att vi var så jävla söta ihop.
Du utstrålade lycka. Du var som solen.
varm & lyste över alla andra grå, tråkiga människor runt omkring oss.
Dom som fick livet så förbannat meningslöst.
Jag var raka motsatsen till dej. Svart & dyster
och jag tror att ingen nånsin fick mej att skratta så mycket som du fick mej att göra.
Det var omöjligt att inte beröras av din skönhet.
Sen fanns såklart allt ont.
I min värd var det rakblad & självmordstankar som var värst.
Jag tror du blåste bort dem åt mej för en sekund. 
Men i din värd var det drogerna. Överdos på överdos & en familj som hatade dej.
Jag förstår inte hur någon kan hata en så underbar person som dej, min ängel.
Men du var för bra för dem & för världen.
Jag är glad att du slipper lida mer.
Nu är du fri. Och i ett annat universum där allt är vackert, så som du.
Du ska aldrig mer behöva känna abstinens efter droger
och inga mer kanyler ska sticka genom mina armar
fulla av gift.
Du slipper göra dej till för dina föräldrar som ändå skäms över dej.
Du är accepterad för den du är. Underbar & älskad av alla
Men du är otroligt saknad, min skatt!

Elias. Jag varken pratar eller skriver om dej
Förlåt. Jag vet inte varför
Kanske för att det fortfarande är för svårt
Men du är saknad, något helt enormt

Du var galen av olycka, precis som jag
Trodde vi skulle klara det tillsammans
Men du var för svag
Det sista jag hörde ifrån dej var ett brev
Jag grät av förtvivlan när jag läste vad du skrev
Du gjorde det tydligt för mej att jag inte fick följa efter dej
Det var svårt att förstå vad som verkligen stod
Att du gav upp och bara dog

R.I.P
Änglar dör aldrig.
Ni lever ett bättre liv nu, i en annan värd & i en annan verklighet.
Jag längtar efter er.
Vi ses igen
 
Kärlek // eran LiiwaDiiva
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback