Jag tror att jag förstår det nu. Ni kommer faktiskt inte tillbaka...

Jag visste förstås att ni inte skulle svara...
Så jag vet inte riktigt varför jag ringde till er. 
Mina fingrar ville det. Det är så fel att aldrig slå era nummer längre.
Jag har kunnat dom i 15 år. Jag har känt er hela mitt liv.
Eran röst i mitt öra.
Dom stora och dom små sakerna - alltid till varandra först.
Jag säger till mig själv att dom kunde ha glömt stänga av linjen.
Att det var därför jag ringde.
Hoppet om att en liten del av er fortfarande fanns kvar, även om det bara var i form av ett inläst meddelande.
Men meddelandet var nytt "numret du ringt har ingen abonnent".
Jag tror jag förstår det nu. Ni kommer faktiskt inte tillbaka
 
Jag älskar er fortfarande
Emily och Sonja <3
 
 
// LiiwaDiiva



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback