Jag är rädd för jag är rädd om dej, det måste du förstå

Mycket saker skrämmer mej i livet
Men tanken på att du en dag inte längre kommer att finnas vid min sida är outhärdlig
Jag vet inte vad jag skulle ta mej till
Du betyder så mycket för mej
Mer än vad ord eller gester kan förklara
Jag är rädd varje dag att din ångest ska ha tagit dej någon annan stans och att du är borta från mej föralltid
Utan dej vid min sida hade jag varit förstörd
Du kan inte olova att stanna för jag tillåter dej inte
Skulle du lova det och sedan bryta det vet jag inte vad jag skulle göra
Hata dej för att du ljög för mej ?
Nej , jag kan inte hata dej
Trots att du vet hur lätt jag har för att hata
Det har jag alltid haft
 
I brist på ord säger jag att det kommer vara du och jag så länge vi båda andas
Men slutar du andas före mej lägger jag mej ner på rälsen och fäljer med dej in i nästa liv
Detta livet utan dej är inte värt nånting
Jag älskar dej över hela mitt hjärta!
 
gammal bild



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback