Jag kan inte föreställa mej ett liv utan dej...

Vad som än händer kom igåh att jag älskar dej
Jag har alltid älskat dej
Vi träffas nog inte igen
Jag kommer aldrig mer sitta brevid dej och skaka av kyla
medans du värmer mej
Jag kommer aldrig mer ha dej att längta efter
Efter atty få träffa dej igen
Bara vara med dej
Ligga och vara trasig medans du långsamt lagar mej
Jag vet inte vad jag ska ta mej till
Makktlösheten skriker i mej
Tårarna rinner och jag gråter blod
Allt känns så hopplöst, trist och kallt
Jag sitter i min ensamhet och lyssnar på våran låt
Minutrarna blir timmar och framför mina ögonlock
spelas våra liv tillsammans upp som film
Du har räddat mej från döden
Du har räddat mej från sorgen
Du räddade mej när ingen annan fanns där
Jag räddade dej för du var värd så mycket mer än vad du hade fått
Du är värd allt du kan önska och jag önskar att jag kunde ge det till dej
Jag kan inte föreställa mej ett liv utan dej
Hurricane <3
Vad som än händer kom ihåg att jag älskar dej
Jag har alltid älskat dej
LiiwaDiiva
Vi träffas nog inte igen
Jag kommer aldrig mer sitta brevid dej och skaka av kyla
medans du värmer mej
Jag kommer aldrig mer ha dej att längta efter
Efter atty få träffa dej igen
Bara vara med dej
Ligga och vara trasig medans du långsamt lagar mej
Jag vet inte vad jag ska ta mej till
Makktlösheten skriker i mej
Tårarna rinner och jag gråter blod
Allt känns så hopplöst, trist och kallt
LiiwaDiiva Nilsson
Jag sitter i min ensamhet och lyssnar på våran låt
Minutrarna blir timmar och framför mina ögonlock
spelas våra liv tillsammans upp som film
Livia LiiwaDiiva
Du har räddat mej från döden
Du har räddat mej från sorgen
Du räddade mej från mej själv
Jag räddade dej för du var värd så mycket mer än vad du hade fått
Du är värd allt du kan önska och jag önskar att jag kunde ge det till dej
Men jag kan inte ge dej någonting
Ingenting alls...
LiiwaDiiva - HURRICANE
Jag kan inte föreställa mej ett liv utan dej
Hurricane <3
LiiwaDiiva - med Alex
Jag går sönder utan dej



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback