Ingen orkar ta motgång i en evighet!

Du skulle haft så mycket mer
Du är värd så mycket,
allt vad livet ha att ge
Men inte bara i svårhet
Utan också i lycka och glädje
Jag ser upp till dej
Din styrka
Dina ork
Men jag ser samtidigt hur du faller samman
och går sönder
Mitt framför ögonen på mej
Jag kan inte göra något
Din styrka har tagit dej genom många svåra år
Den har tagit den genom förluster och gråt
Men styrkan du har
kommer i längden att göra dej svag
Du är för stark gör att ge upp
Men ingen orkar ta motgångar i en evighet
inte ens hjältar
Att be om hjälp har du aldrig behövt göra
Du har alltid stått på egna ben
Så det tuffaste beslutet du har att ta
Det är att be om hjälp
För ensam kommer du inte komma mycket längre
När du beslutar dej för att låta någon som kan hjälpa dej
Ska jag stå vid din sida och hjälpa dej när modet tvekar
Du skulle haft så mycket mer
Du är värd så mycket,
allt vad livet ha att ge
Men inte bara i svårhet
Utan också i lycka och glädje
Jag ser upp till dej
Din styrka
Dina ork
Men jag ser samtidigt hur du faller samman
och går sönder
Mitt framför ögonen på mej
Jag kan inte göra något
Din styrka har tagit dej genom många svåra år
Den har tagit den genom förluster och gråt
Men styrkan du har
kommer i längden att göra dej svag
Du är för stark gör att ge upp
Men ingen orkar ta motgångar i en evighet
inte ens hjältar
Att be om hjälp har du aldrig behövt göra
Du har alltid stått på egna ben
Så det tuffaste beslutet du har att ta
Det är att be om hjälp
För ensam kommer du inte komma mycket längre
När du beslutar dej för att låta någon som kan hjälpa dej
Ska jag stå vid din sida och hjälpa dej när modet tvekar
LiiwaDiiva



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback