Thåström är bland det bästa jag råkat ut för dem senaste 20 åren!

Första kvällen då Thåström skulle ha konsert i Göteborg var en onsdag den14 mars
Jag var självklart där och det var helt magiskt
En rädsla hade uppstått inuti mej en tid efter nyår
Då någon hade sagt att mina stora idol hade börjat tappa det
Jag var livrädd
Och skivan ''Beväpna dig med vingar'' nådde inte ritkigt heller upp till mina förväntlingar
Men nu i efterhand när jag gett den lite tid tycker jag att den ,
liksom alla hans tidigare skivor , är ett underverk!
LiiwaDiiva - Thåström
Två dagar efter den magifika konserten är det skivsingering på Begnans
Jag tillsammans med några kompisar var bland dem 10 första som fick våra saker signerade
Jag hade med en en LP skiva med Ebba Grön - Kärlek och Uppror
Och Thåström säger ''Nej mej Ebba , fan va kul'' och jag dog lite
Tror att jag rådnade nåt fruktansvärt och vet inte om mitt smink lyckades täcka det
Mitt hjärta slog volter och jag bara njöt av att andas hans luft
Han är min Gud.
Senare blev jag och min kompis interljuvade av GP , mycket besviken på jornalisten då
han klippte ihop vad vi hade sagt
och gjort om meningarna lite för mycket än vad som sas
Men fortfarande
Allt var som en dröm
och jag vill fortfarande inte vakna
LiiwaDiiva - Joakim Thåström
Nu vill jag säga Grattis i efterskott till min förebild och idol
som den 20 mars fyllde 55 år
Jag kan inte tacka dej nog för vad du gjort för mej
och hur diona texter har hjälpt mej att ta mej fram i livet
Jag är eivigt tacksam
LiiwaDiiva - Joakim Pimme Thåström


Håller med helt och fullt.Kan som du inte få nog,var därför i Örebro igår och såg konserten igen.Magisk,finns ingen bättre beskrivning./Jennie

2012-03-25 | 14:26:50

Guud vad avundsjuk jag blir!

Önskar att jag också hade kunnat se han fler gånger!

hoppas på att få biljett till röda sten

ska du dit? <3

2012-03-30 | 23:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback