Jag är trasig

Syster , jag är sönder
Har du märkt det ?
Jag har gått itu
Och det gör så jävla ont ,
Syster . Har du också ont ?


Syster , jag tycker att blod
är vackert
Tycker inte du det ?
När det rinner ner för armen ,
är jag vacker nu ?
Syster , tycker du att jag är vacker ?


Syster , jag såg ett Tvprogram igår ,
det va en krigsfilm
Men den var barnförbjuden
Syster , Om krigsfilmer är barnförbjudna ,
Varför är inte krig det ?


Syster , jag gillar inte höga höjder
Tänk om ja skulle trilla ner
Men om ja skulle falla ,
skulle du ta emot mig då ?
Eller skulle du gå iväg som dom andra ?


Syster , jag älskar dej
Men jag är Trasig

J.P

LiiwaDiiva - Lilla Ego

Emily. Min olyckssyster
Ser du någonsin ner på mej ?
Ser du hur ont det gör
Hur mycket jag saknar dej
Behöver dej
Emily. Ser du mej ?
Jag saknar dej så...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback