Varför ska så dåliga saker hända så bra människor?

Det finns en flicka , som är 22 år
Hela hennes skolgång jar hon kämpat sej igenom
Hon är en fantastisk och underbar tjej
Jag ser hennes smärta
Jag ser vad dem har gjort med henne>
Hon är trasig, förstörd
Varför ska så dåliga saker hända så fina och bra människor ?
Hon förtjänar allt
Allt och så mycket mer
Hon förtjänar att få chansen att må bra
Att folk ska sluta klaga och trycka ner henne
LiiwaDiiva
Hon är stark , starkare än vad hon tror
Men nu för tre veckor sedan orkade hon inte mer
Hon klarade sej
till sin stora förtvivlan
Hon kände sej efter alla dessa år att det inte fanns någon annan lösning
Jag är inte berädd att förlora henne
Jag vill ladrig släppa taget
Hon är lik mej , på många sätt
Och jag vet hur ont det gör varenda dag
Våra monster lever kvar inuti oss
Dem lämnar oss aldrig
Mobbarna växter upp , kommer förmodligen på att dem varit svin och idioter
och ångrar sej
Men det hjälper inte oss en sekund
I våran verklighet och mardrömmar
Lever dem vidare imon oss
Vi släpps aldrig fria
Vi tvingas leva med det varje dag
År efter år
LiiwaDiiva
Hon visar styrka och mod
Men är inte mer än människa
Vi bestämmer inte vad vi känner
Vi kommer inte över saker för att tiden går...
Och man lär sej inte leva med svårigheter bara för att någon säger att vi kan släppa det
LiiwaDiiva
Gumman. Jag bryr mej verkligen om dej
Älskar dej
Lämna mej inte. Snälla.

Dem är inte värda dej
Du är för fin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback