Håkan gjorde min dag! <3

I söndags fyllde min mamma och lillebror år
Min lillebror fyllde förövrigt 18 så gissa om jag känner mej gammal
Jag skulle ut till Asperö för att fira deras födelsedag med släkt och vänner
 
Bussen jag skulle ta till stationen var försenad
Så jag missade tåget till stan
och spårvagnen
Tog en annan buss till stan ist
MÖTTE HÅKAN HELLSTRÖM
och jag dog av gllädje när han log
Väl ute på ön några timmar senare brände mej jag på en cigg och fick en blåsa
Ont som satan då jag är överkänslig för värme
Båten jag skulle ta hem sedan var också försenad
Så jag missade spårvagnen och fick vänta på nästa
Skulle hoppa av vid drottningtorget men det var spårarbete så vagnen gick till Hisingen ist för Bergsjön
Missade då tåget andra gången denna dagen och skulle ta en vagn till mölndal
Satte mej på fel vagn och tog en jävla omväg
Hade jätteskoskag och ont i foten efter att jag ramlade på fyllan  förra helgen
Kom till Mölndal , fick vänta på nästa buss 
Alex var med under hela dagen och sprang och köpte cigg och energi dricka
Bussen kom , körde inte hela vägen hem till oss så vi fick gå några hållplatser
med mitt skoskav
Kom ÄNTLIGEN hem
Min fot blödde, jag var trött, arg på västttrafik, arg på vädret, törstig och behövde mitt förbannade socker
Men när jag ramlade ihop i soffan tänkte jag 
''Fy fan vilken dag, men det var värt det
Jag mötte Håkan''



Det är så jag sgäer det

Trackback