kort sammanfattning av 2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja men det är alltför pinsamt för att skriva på bloggen

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej , lyckades bryta det enda jag ahde redan i mars förra året

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej. Men fick en kusin

4. Dog någon som stod dig nära?
Gudskelov inte!

5. Vilka länder besökte du?
Grekland med Sanna

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Förutom ett jobb , egen inkomst och inget boeendestöd så nej

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
16 september.
Kom hem efter en as skön vecka i Grekland och gick på Håkan med Alex.
En magisk kväll <3

8. Vad var din största framgång 2011?
tråkigt nog vet jag inte...

9. Största misstaget?
Släppte för många människor in på livet ,
förlorade nån som stod mej väldigt nära.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Yes. Same old, same old…

11. Bästa köpet?
Måste nog faktiskt vara min vinterjacka

12. Vad spenderade du mest pengar på?
cigg och alkohol

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Inte så jag minns det

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Jag vet vilken dy hon varit i & River en jacker dröm.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Typ detsamma.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Vågat.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Sovit. Fegat ur. Tackat nej. Gömt mig.

18. Hur tillbringade du julen?
Med min familj , första julen i det nya huset.

19. Blev du kär i år?
Det var jag redan.

20. Hur många one night stands?
Pinsamt få för att vara jag.

21. Favoritprogram på TV?
NCIS. How I met your mother

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hatar och hatar… Det finns de som jag omvärderat till det sämre, helt klart!

23. Bästa boken du läste i år?
Pass. Inte läst någon bok på hela året faitkst.

24. Största musikaliska upptäckten?

Ingen, tror jag.

25. Något du önskade dig och fick?

Något jag önskat i väldigt många år
thåströms autograf , den gjorde mitt år
får jag nog lov att säga!

26. Något du önskade dig men inte fick?
Kärlek.

27. Årets bästa film du sett?
Eh. Ingen koll på flmer så jag vet inte

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
F-E-S-T-A-D-E

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja , om jag inte förlorat den jag älskade.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Som förra året , mycket lack och höga klackar.

31. Vad fick dig att må bra?
Nära och kära.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Vet inte , Thåström ?

33. Vem saknade du?
Emily och Sonja

34. De bästa nya människorna du träffade?
Martin måste jag nog säga!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback