Jag ska älska dej i en evighet!

Jag saknar dej
Din närhet
Din stryka
Dina vackra ord
i denna sjuka värld
Jag saknar oss
Emily. Du var den vackraste av dem alla
Den jag kunde gå genom eld och vatten för
Jag skulle gjort allt för dej
Allt och lite till
Jag ville hjälpa dej ur det där
Jag ville ta skiten ifrån dej
Jag ville att du skulle få det livet du var värd att ha
Inte det du levde
Innan jag hann befria dej gick du bort
Det kändes som att du dog i mina armar
Vilket inte stämmer
Jag minns sista gången jag pratade med dej
Jag hörde på din röst att du var borta
Inte ritkigt med
Men så hade det ju varit så många gånger innan
Jag hann aldrig säga allt jag ville ha sagt
Hur mycket jag verklignen älska dej
Hur mycket du betydde för mej
Allt du gjort för mej
Du var allt för mej
Det är snart fyra år sedan du lämna mej
Men du finns i mina tankar varje dag
Jag ska älska dej i all evighet , min vackra ängel
LiiwaDiiva



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback