Jag har glömt dej en vacker dag!

Jag saknar dig mindre o mindre , det kommer saker emellan och det e bra
Jag saknar dig mindre o mindre , jag har glömt dig en vacker dag!


Du anar inte hur mycket smärta du orsakade mej
Jag tror faktiskt inte du kan förstå hur illa du gjorde mej
Ditt svek var enormt
Och mitt hjärta var svagt
Dej , som jag älskat så väldigt mycket
Sårade mej så djupt
Och jag tror du var medveten om det
För du må vara dum , idiotisk och elak men så korkad kan du fan inte ha varit
Du var så mycket för mej
Men blev ingenting
Jag längtar tills den dagen du inte finns kvar i mitt minne
Jag längtar tills då när jag kan säga ditt namn
Utan att det gör mej illa

Den dagen känns inte nära , men den kommer

LiiwaDiiva



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback