Jag finns ALLTID här för dej!

Tvivla aldrig på att ringa mej
Tvivla inte om att be mej om något
Jag älskar dej över hela mitt hjärta och jag finns alltid hör för dej
Dag som natt
Behöver du mej så snälla säg till
För jag vill det
Jag vill att du vet med säkerhet
att om du så ringer mej klockan fyra på morgonen och behöver mej
Så kommer jag
Vart jag än är
Om jag så ska behöva gå till dej
så gör ajg det
Du är min absolut bästa vän i hela världen
Det finns inget jag inte skulle göra för din skull
Och jag vet att du gör detsamma för mej
Jag vet vart jag har dej
Precis där jag vill
I mitt hjärta
Du är det viktigaste i mitt liv
Det bästa som har hänt mej
Anledningen till att jag andas
Anledningen till att jag går upp ur sängen på morgonen
Sålänge jag har dej behöver jag inget mer
Du är mitt allt
och kommer alltid vara
LiiwaDiiva



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback