Du tror att jag är flickan du aldrig kommer få. Jag tror att det kommer vara du och jag tillslut

Jag förstår inte hur du kan tro så vackert och så fint om mej
Men jag är smickrad
Du säger att jag är dina drömmars flicka
Hon du aldrig kommer få
Jag tror att jag söker någon som inte finns
och att det kommer sluta med vi två
Att jag äntligen öppnar mina ögon och ser att du är den bästa för mej
Någon jag alltid kan lita på
Någon som älskar mej för den jag är
Du förtjänar någon bättre än mej
Och jag önskar jag kunde ta bort smärtan som jag åstakommer dej
Du är betydelsefull och viktig
Jag älskar dej , men vet inte hur
Jag är inte bra på sånt
och det vet du
''Vi är inte sånna som i slutet får varann''
tänker du
Jag tänker att det bara är en tidsfråga tills jag vaknar upp
och inser att jag älskar dej
Så som du förtjänar att bli älskad
Den dagen kanske är närmare än vi tror...
LiiwaDiiva - brunett



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback