Det finns minnen som aldrig försvinner , hur många tårar som än rinner...

I mitt minne ser jag dej
Du skrattar och du ler
Din röst är mjuk och varm
Du ger mej en kram ,
jag känner din lukt
Älskling , jag älskar din lukt!
...
Sedan bleknar du
För jag vet att du inte lever längre
Hur många gånger jag än önskar att det var annorlunda
Att vi sitter tillsamamns på en bänk i sommaren
precis om innan
Du berättar en mörk hemlighet
Jag förstår inte varför världen blev så hård mot dej
Du som är så vacker och underbar
Vi skrattar istället för att gråta
Även om det är tufft
Den sommaren , för flera år sedan
När jag var ett svart hål
Räddade du mitt liv
Jag trodde jag stod i evig skull
Men evigheten var inte så lång som jag hade hoppats på
Du blev bara 17 år
och jag saknar dej så otroligt mycket
Varje dag , varje sekund
...
Bra och sämre minnen
som alltid finns kvar
Trots att åren går
Tiden läkaer inte alla sår
...
Jag älskar dej Emily!
Puss från flickan på andra sidan
som aldrin någonsin kommer glömma dej
Vi ses igen
// din Liiwa
LiiwaDiiva



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback