Kan man älska någon man hatat ?

Självklart kan man hata någon man älskat
Men kan man älska någon man hatat ?
___________________________________
Älska är ett väldigt stark ord
Likaså är hata
Två ord jag använder väldigt sällan
Men när jag säger dem så menar jag det
___________________________________
Är det jag som är konstig
och bråkar med mej själv och mina känslor så mycket att jag knappt vet in eller ut
Jag är så rädd för allting
Då är det lättast att stoppa huvudet i sanden
Ja , ensam är starkt
Men inte starkast
Alla är värda en andra chans
Använd för helvete inte dem orden mot mej!
LiiwaDiiva - kaos i huvudet
Jag har så många frågor
men saknar alla svar
Kan inte hitta någon
som tänker så som jag...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback