Jag är rädd när någon försöker komma mej nära

Jag förstår inte hur jag själv fungerar
I ena stunden kan jag verkligen tycka om och bry mej om en person
Men så fort någon tar ett steg närmare mej
vill lära känna mej bättre
eller berättar att den gillar mej flyr jag
inget jag vill
för det är alltid kul att känna någon
Och det är ganska få som känner mej påriktigt
Som jag vågar berätta saker för
och erkänna att jag mår dåligt
Dem som vet det har är dock värda att få veta
Men jag vågar inte ge någon anann ens en chans
Och är inte alla värda en chans ?
Jag dömmer dem som vågar ta ett steg till närmare mej
Och jag är faktiskt ledsen för det
Har ingen aning om hur jag ska kunna ändra på det
Även om jag vill. Ibland
Har du blivit riktigt sårad en gång av någon du verkligen äskade
Är det svårt
Det är bara sanningen
Men är det verkligen så svårt att det är omöjligt ?
LiiwaDiiva
Det är inte förbjudet att lära känna någon
Det är ionte förbjudet att tycka om någon
Det är bara förbjudet för mej att göra det



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback