Dags att gå vidare

Jag måste sluta gräva ner mej i gammal skit
En händelse som jag helst vill glömma hände för fyra år sedan
jag har inte kommit över det
Jag går fortfarande runt och känner mej arg , ledsen och besviken
Men sanningen är nog att jag är rädd
Jag är rädd att bli så sårad igen
och därför kan jag inte gå vidare och sluta bry mej
Sluta lägga energi på vad som hände då
och fortfarande vara arg
Men jag borde det
Jag vill inte vara den som är så jävla långsynt
Jag vill kunna förlåta
och glömma allt
Det är nog dags att bli vuxen och faktiskt försöka göra det
Det som hände det hände
Vad ska jag göra åt det ?
Kanske gått tillräckligt lång tid nu så att jag ska kunna skratta åt det
Men det är en överdrift
Bara inte bry mej räcker gott
Så nu ska jag försöka me detta
och egentligen är det mest för min egen skull
LiiwaDiiva - bästa kompisen Alex med på bild!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback