Varför tror du att du är så mycket bättre än alla andra ?

Något jag har väldigt svårt för är människor som dej
Bara för att du kan en jävlans massa svåra ord tror du att du är bättre än alla andra
Varför skulle det var så ?
Du är inte speciell på något sätt
Det finns dem som är jätteduktiga på språk, sport eller matte
Inte fan gör dem någon stor sak av det
Alla är annorlunda
Vissa mer smarta än andra
Men det gör dej knappast till en bättre människa

Det som är mest skruvat med allt ihop är att du förmodligen läser detta
och inte kommer förstå någonting
Du kommer höja ögonbrynet eller skratta högt och tänka
att någon så korkad och patetisk som jag inte har något viktigt att säga
Men det har jag
Jag ger blanka fan i om du vill tracka ner på mej lr inte
För jag har ärligt talat slutat att bry mej
Du är värd ett piss i mina ögon
Men stå inte och kalla vem som helst korkad bara för att du är bra på EN sak

Det finns ett sätt du faktiskt hade kunnat vara bra på två saker
du hade kunnat vara en bättre än det här om du slutade hacka ner på folk
Men det kommer du aldrig att göra
Du förstår nog inte hur lite du egentligen kan eller vet
Det finns något så mycket viktigare
Något sörre
Kan du inte se det ?

LiiwaDiiva



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback