Varför blev så du fel ?

Jag skulle försvaa dej i alla väder
Stå bakom dej
Ta emot dej när du föll
Hålla dej i handen när du va rädd
Dela alla hemligheter tillsammans
Älska dej för den du var
Men någonting hände
Kanske var det nåt jag sa
Kanske var det det du gjorde
Som förstörde allt
Hur kom det sej att någon så underbar och bra
kunde bli så jävla fel
Falsk
Hur kunde någon jag älskade , gav mitt liv till
Bara under en natt få mej att hata dej
Men vet du vad som gjorde mest ont ?
Att du visste hur svag jag var
och genom det du gjorde
hade du nästan ihjäl mej
Helt utan skuldkänslor
 
Vrför gamla vän , blev du så fel ?

Livia LiiwaDiiva Nilsson

Vi vr väl inte mednade för varann...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback