Skitsnack

det finns inte många saker som jag hatar mer
än falska människor
Sånna typiska tjejer som låtsas vara ens vän
men i andra sekunden när du vänder ryggen från
snackar  dem massa skit
Jag är tjej , eller hur
Och i många lägen är jag en väldigt typisk tjej
Men jag har aldrig förstått det där med att prta skit bakom ryggen på någon
Vad tjänar man på det ?
Mår man bättre av det ?
Blir man smäartare , starkare ?
Kanske tuffare ?
Jag gissar eftersom jag inte har nån jävla aning
Var snäll att berätta vaför du gör det
innan du än en gång gör det mot mej
En sak vet jag vad du får
En vän mindre

LiiwaDiiva

Jag kan ta mycket
Men du är inte värd att kallad vän i mina ögon längre



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback