När vad senaste gången du gjorde något för dej själv ?

Som jag älskar dej
Så otroligt högt
Så mycket

Men älskling lev inte för mej
Lev för dej själv
När var senaste gången du gjorde något för dej ?
När var senaste gången du stod i centrum ?

Jag är så tacksam för allt du gör för mej
För hur mycket du hjälper trots att jag inte ber om det
Men om du verkligen vill göra  något för mej som betyder något
Tänk på dej
Lev ditt liv som du vill
Gör allt det där du pratar om
Som du ska göra någongång
Någon gång är nu
Så passa på
Jag väntar här när du kommer tillbaka från dina äventyr
Och jag vill höra precis allt du har att berätta

Snälla älskade , gör som jag ber dej
Gör det du vill
Det som är viktigt för dej

LiiwaDiiva

Så viktig som jag är för dej
är du för mej



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback