Min svartklädda ängel

Du vet mer om mej än vad jag själv vet
Jag älskar dej
Jag har alltid älskat dej
Och vad som än händer så kommer jag alltid älska dej
Jag vill aldrig förlora dej
För skulle du försvinna från mej vet jag inte vad jag skulle ta mej till
Jag vet inte hur jag skulle orka en enda dag utan dej
Du får mitt hjärta att slå
Mina läppar att le
Mina ögon att gnista
I din närhet känner jag mej trygg och säker
I din närhet kan jag vila ut
För du jagar bort alla monster som finns i min kropp
Du får rösterna att tystna för en stund
Och dina ord värmer mej även den kallaste vinternatten

Jag har svårt att lita på folk
Men jag skulle ge dej mitt liv i din hand och veta att ingenting skulle hända
Jag kan tillåta mej själv att lita på dej , för du skulle aldrig såra mej

LiiwaDiiva - Alex
LiiwDiiva - Alex

Du är min svartklädda ängel <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback