Jag förväntar mej inte att ni ska förstå

Jag förväntar mej inte att ni sk förstå
när jag själv inte förstår mej på mej säjlv
Jag kan inte förklara varför jg beter mej som jag gör
Jag vet att jag har väldigt svårt för känslor och liknande
Det är inte lätt , men jag kan inte sätta pricken över i och säga vad det är

Jag är rädd för att bli sårad
Jag är trött på missförstånd
Därför är det lättare att klippa alla band
På det viset blir man bara sårad en gång
och slipper några missförstånd

Jag har inte kännt mej levande på länge
Väldigt länge
Jag vet inte vad jag vill
Vad jag längtar efter
Vart jag vill uppnå
Det finns knske ingenting kvar
Jag kanske har gjort allt

Det svåra är inte att jag inte kn förklara för er
Det svåra  är att jag inte kan förklara det för mej själv
Varför kan jag inte det ?
Jag är ju medveten om mina handlingar
Jag väljer ju själv vilka val jag gör
Borde det inte finnas en grund till allt det där
Och jag om någon borde väl känna till den
Det är ju faktiskt mej det handlar om
Men jag är så tom och trasig att jag knappt vet ut eller in

LiiwaDiiva



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback