Jag är fan ingen ängel!

Varför tror många så gott om mej ?
Har jag nånsin visat att jag förtjänar det ?
- Tror inte det om jag ska vara ärlig...
Och jag vet inte vad folk får det ifrån
Jag är absolut inte Guds bästa barn
Inte alls den där duktiga lilla flickan
alla föräldrar drömmer om att sina barn är
Jag kan vara elak, en riktig bitch
Men för i helvete förvänta er inget annat
Jag är ju precis lika mycket människa som du
Du gör fel
Du är elak
Du kan ljuga
Vad får er att tro att jag inte också kan det ?
Ibland handlar det om att överleva
Jag har aldrig påstått att jag är nån ängel
Aldrig försökt lura i er det
Ha det med er  i bakhuvudet
nästa gång jag går förbi
LiiwaDiiva
Jag skriver saker jag behöver få ut mej , det är mitt sätt att hantera det på
Kanske inte det bästa , men det har jag inte heller antytt
Så fast du inte har nån aning om vad jag tänker när jag skriver
tycker jag inte du ska dra några förhastande slutsatser
Lägg din energi på nåt bättre
Eller skicka en enkel kommentar om det är dej jag skriver om
Då får du garanterat ett svar och slipper tänka mer på det
Dem enda som jag kan lita på är dem som litar på mej
Kärlek är nåt man förtjänar , ingenting man får gratis



men jag gillar din blogg>(a)

2011-11-01 | 02:59:40

Tack. Va glad jag blir

Skulle jag kunna få lösen lr vad amn behöver så jag kan läsa din blogg ? :)

2011-11-01 | 23:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback