Har du verkligen råd att behandla mej så här ?

Om jag har förstått dej rätt
Så har du de senaste månaderna förlorat dem flesta
du en gång kallade vänner
Trots det har du tydligen råd att förlora en vän till
Nämligen mej
Trots att du berättat så många gånger att jag är den enda du har kvar
Den sista som fortfarande står vid din sida
Bryr mej om dej
Vågar lita på dej
Finnas där när du behöver någon
Om du inte redan har förstått det så har du även förlorat mej nu
Jag kan ta mycket för folk jag älskar
Jag orkar med det mesta
Tillochmed elaka ord som sårar
Men nu är det slut med det
Du kommer inte behöva bli besviken på mej
eller skrika åt mej igen
För nu har  jag bestämt mej som alla andra
Jag har lämnat dej

Du kan inte längre kalla mej din vän
För vi är inte längre vänner
Finns fortfarande frågot jag inte fått svar på
men det spelar ingen roll längre
Fast den största frågar kvarstår
Vem ska du nu gå till när alla lämnat dej ?
Och är det verkligen som du säger ,  att alla ndr gör fel
Du borde kanske tänka om nu när du står där helt själv
Var det verkligen all andra som var dumm
eller gjorde även du kanske något som va fel ?
Den frågan hade jag iaf ställt till mej själv
när jag ser mej omkring och vet att jag är helt övergiven
Du borde kanske tänkt dej för lite
medans jag försökte vara där för dej , hela tiden
Men ditt liv, ditt beslut
Jag har bättre vänner än vad du nånsin varit

LiiwaDiiva



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback