Du är den enda som hör mig, när ingen annan hör

Det är bara inför dig som jag kan vara den jag är
Jag kan vara mig själv, utan nått besvär
Jag kollar dina ögon, kristaller som är klara
Utan dig vet jag inte var jag skulle vara


Jag vet allt jag säger, jag vet allt som jag sagt
Du är den bästa vännen jag någonsin har haft
Det fanns en tid i livet som vi dela med varann
Vi gick omkring tillsammans, och höll varann i hand

Du är en underbar ängel, som kommit ner
Men för mig är du allt, allt och mycket mer

Jag älskar dig så
Och hoppas du förstår
Utan dig vet jag varken ut eller in
Utan dig är jag vilsen
Vill bara vara din

Tack för allt du gjort för mig, och fortfarande gör
Du är den enda som hör mig
När ingen annan hör
Du vet att jag gör allt för dig, så stanna hos mig
Jag vet att du gör allt för mig, jag sviker aldrig dig

LiiwaDiiva och Alex

Utan dig, ingen mig



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback