Dem bästa som jag vet

Kimberly
Du har aldrig försökt att ändra på mej
Du har funnit dej i hurdan jag är och accepterat mej för detta
Även om det har varit svårt i många lägen
Du är som en syster för mej
Som tar hand om mej och ser till att jag inte gör något dumt
Jag älskar dej
Kimberly

Alex
Innan jag träffade dej visste jag inte var kärlek var
Jag trodde att det handlade om att bli sårad och sviken
Få sitt hjärta krossat på olika sätt
Men nu vet jag att det kan vara vackert, fint och speciellt
så som jag bara hört andra prata om
Du ställer alltid upp för mej
Är hos mej nä jag är rädd att vara ensam
Du älskar mej för den jag är
och jag älskar dej minst lika mycket
Alex

Esther
När jag hade blivit totalt övergiven kom du in i mitt liv som en ängel
Du vakade över mej dag som natt
Hjälpte mej varenda sekund för att inte ge upp
Du blev mitt hopp och min styrka
Jag minns att när jag inte var hos dej kände jag mej trasig och ensam
som att en bit saknades
Men så fort du var i min närhet var jag lagad , hel igen
Du var den andra personen jag sa ''Jag älskar dej'' till
Och jag står för dem orden än idag
Esther



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback