Vet du, du brände dina broar

I ett försök att göra ett bra intryck
som det låg mycket osökerhet bakom
både hos dej och hos mej
Brände du dina broar att nånsin lära känna mej
Han försvarade dej för att du var bryg och osäker ,
så som en riktig vän ska göra
du borde tacka han för det
Men vad som glömdes bort var att jag är minst lika osäker
Och du fick mej att känna mej så jävla förolämpad
som om jag inte var någon särskil alls
Jag tyckte inget illa om dej överhuvudtaget
Du verkade vara en fin person
Men min osäkerhet gick inte ihop med dej
och sättet du bemötte mej på
och behandlade mej

Synd, för han tyckte vi var viktiga
Nu är allt bar smutsigt och förstört

LiiwaDiiva

Du får mej att känna mej obetydlig
äcklig och ful
Såklart kan du inte hjälpa att du ser bra ut
Men  kom inte hit och tyck synd om dej själv
för att du saknar bra självförtroende
Vem fan gör inte det ?!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback