Thåström , min drog

När jag var åtta år gammal lärde min morbrors flickvän mej en viktig sak
Hon visade Ebba Grön för mej
Tog några år och sedan ÄLSKADE jag så gott som allt med Thåström
Han är ett sant geni!
Under mina tonår var han min största hjälp
Tack vare hans musik , hans texter tog jag mej igenom den värsta tiden i mitt liv
Han är som en drog för mej
Allt han har gjort vill jag kalla sanna mästerverk
Denna mannen är en Gud i mina ögon
Kristna människor läser biblen , ser den som stöd och vägledning i livet
Jag läser Thåström Txter , den har hjälpt mej många långa nätter
Hans musik kom att vara avgörande i ett beslut jag en gång fattade , när det gällde liv och död
Han är en stjärna , en legend
Inte bara i mina ögon ,
Han skrev historia med sin musik
Thåström kommer någongång att dö , för det gör vi alla
Men hans musik kommer alltid finnas kvar
Leva vidare
Från generation till generation
Thåström är en dröm.
LiiwaDiiva - Thåström


Allt började med Thåström.

2012-01-12 | 18:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback