Spelar det nån roll vad andra tycker ? Huvudsaken är väl att man är nöjd med sig själv ?

Det spelar egentligne ingen roll hur många komplimanger man får
om att man ser bra ut
Inte om man inte håller med
Utseendet i sig är viktigt , även om den är obetydlig i så många sammahang
Men alla vill ju kunna känna sig vacker , isf nångång

Jag , precis som många andra , gör aldrig det
Jag vill vara smal , jag vill känna mej nöjd med mig själv
Känna att jag är bra som jag är
Oavsätt vad andra tycker
Är det inte huvudsaken att jag är nöjd och mår bra över mitt utseende
Andra kan klaga bäst dem vill
Men det är ju faktiskt ajg som ska leva med det
Ingen annan

Jag vet att min bild av mej själv är fel
Men det ändrar inte vad jag tycker och tänker
Jag vill kunna gå runt  i bikini , ha på mej tajta kläder
utan att behöva känna att jag är för tjock

Varför finns det ingen som kan acceptera det ?
Att jag får vara den jag är

LiiwaDiiva



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback