Ska jag inte få ett elkt meddelande, taskigt sms eller ett argt telefonsamtal för bloggen ''Åt helvete för sent''? Allt jag säger handlar väl om dej

Anta så jävla mycket du vill
Får du seriöst ut något av att skicka mej ett ekalt meddelande ,
taskigt sms eller ett jävligt argt telefonsamtal
Som alltid , när jag skriver nånting negativt.
Jag trodde allt jag skrev handlade om dej ,
du får iaf det att alltid låta så
Jag går faktiskt inte runt och tänker på dej så mycket
Eller hatar dej
Däremot gjorde någon du älskade ett simpelt försök att visa hur
mycket han bryr sej om dej genom att skriva massa onödiga saker på facebook.
Extremt moget , verkligen.
Och jag som tog åt mej så mycket. Nästan

Jag vet att jag iaf aldrig mer vill se någon av er
För vad skule det tjäna till ?
Massa små bråk och grejer
Såklart kan du säga att allt är glömt
och han kan spela med ,
låtsas som att ingenting var sagt
Men så fungerar inte jag
Jag tänker inte låtsas ett jävla skit
Jag tänker inte heller skitta och ta emot en massa skitsnack från någon!
Det var synd att det blev så här , det tycker jag
För jag brydde mej väldigt mycket om dej

Men glöm allting
Få det ogjort , om du kan
Jag önskar iaf att jag kunde det
För det känns bara patetiskt och smutsigt
Inte viktigt heller faktiskt

Hoppas du får ett bra liv , jag har aldrig
och kommer aldrig önska dej något ont
Jag vill bara slippa se dej
Slippa prata med dej
För det finns inget mer att säga
Inget alls!

LiiwaDiiva - Rosa

NoFuckingAngel.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback