Jag vill finnas för dej natt och dag , jag vet bra inte hur jag ska kunna göra det...

Jag har alltid tyckt om dej
Sedan första gången jag såg dej
Du är en underbar flicka på alla sätt
Vacker , söt och otroligt snäll
ibland tycker jag att nån som jag inte är värd någon som dej
för du är så bra
och det är inte jag

Jag vill finnas för dej
Dag som natt
jag vill träffa dej på dagarna bara för att göra ingenting
Jag vill vara delaktig i ditt liv
För du gjorde ett sju helvetes intryck på mej när vi träffades
Du är så mycket bättre än du tror
och jag förstår verkligen inte varför du håller fast vid mej

Jag önskar att jag behndlade dej annorlunda
Men jag kan inte styra vem jag är
Jag kan inte hjälpa att jag är sån här

Men är du i knipa , på något sätt
Är jag ett telefonsamtal bort
Och jag springer genom natten om det vore så för att komma till dej
Jag tror att eftersom du har höga tankar om mej
är jag livrädd att inte leva upp till dem ,
att du ska bli besviken
men jag vet att det sättet jag är på nu
gör dej ännu mer besviken
Och i flera månader har jag viljat ändra på mej
Blir den kompis du förtjänar
Jag har bara inte kommit på hur jag ska göra
Jag söker fortfarande svar

Men ring mej , när du vill
Gråt i telefonen , skrik på mej om du vill
jag klarar av det
Jag kan ta det
Jag bryr mej fruktansvärt mycket om dej
Är väl rädd att dra ner dej i skiten jag lever i
Jag finns här , om du behöver mej
Glöm aldrig det

LiiwaDiiva - uddevalla 2008

Jag önskar att jag var den tjejen jag var på bilden
Jag gömde henne någonstans inom mej och kan inte hitta henne



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback