Jag har nog alltid älskat dej

När vi va små betydde vi mycket för varann
Men jag tog dej förgivet
Skyller på min låga ålder , knappt nio år
På den tiden kanske man tog det som stod än närmast förgivet ,
för man visste inte bättre
Men du försvann
Vi blev svaga utan varann
Du sa att du äslakde mej
Jag visste inte att jag kände detsamam förrän det var försent
Men som sagt , vi var åtta år gamla
Vad jag ville ha sagt var att jag älskade dej med , och fortfarande gör
Du var som en bror för mej
Skyddade mej alltid
För jag behövdes skyddas
liten och svag som jag var
LiiwaDiiva - 2009
Idag känner vi knappt varann
Vi vet vilka vi är
Men framförallt så vet vi vilka vi var
Och jag som knappt kan älska
Lovar och svär att jag än idag älskar dej
väldigt mycket



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback