Jag är så ledsen för vad jag har blivit...

Jag vill inte vara den jag är
Jag vill vara den jag var innan
Jag vet att jag inte mådde bra då heller
men jag klarade mej gaanska bra
Jag gjorde saker , levde livet


Nu vet jag inte vem jag är längre
Jag vet inte varför jag har blivit sån här
Om jag ska träffa en vän tar det så mycket kraft att bara ringa ett samtal
Prata en stund , slänga iväg ett kort sms
Jag vet inte varför det har blivit en så stor grej
och så jobbigt

Men jag vet att mina vänner fortfarande lever
Har det bra
Det är en tröst
Fast det är förjävligt att sitta brevid och titta på
Självklart vill jag vara med
Jag vill vara hos dem , dela stunder
Skapa minnen
Men jag kan inte...

Hur ska jag kunna ta mej upp igen
När jag inte ens orkar svara i telefon ?
hur ska jag kunna hitta tillbaka
när jag isolerar mej från världen
och gömmer mej bakom allt jag ser ?

Hur ska jag kunna bli flickan som jag var ?
Som jag saknar
Som ni saknar
och som saknar er ?
Jag trodde tid skulle  hjälpa , att det skulle bli bättre
Men det har gått över ett halvår snart och ingenting har ändrats
Hur länge måste jag vänta ?
Vad är det jag väntar på ?

När och varför blev jag så svag
Varför gör jag mej själv till ett offer
Mina onda demoner styr mej totalt
Jag vill bara få dem ur mej och bli den jag var

LiiwaDiiva - från en annan tid
LiiwaDiiva - från en annan tid



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback