Du var så mycket för mej , hela min värld!

Kanske gjorde du aldrig något särskilt för mej
Men du behandlade mej så som man drömmer om att bli behandlad
Som en prinsessa
Utan att egentligen säga något speciellt
Fast du lyckades få mej att känna mej bra , behövd
Och jag tror vrkligen att det var precis det jag behövde
LiiwaDiiva - 2009
Jag byggde upp hela mitt liv efter dej
Visste inte hur jag skulle finnas där ritkigt för att visa hur mycket du betydde för mej
Du skapade mej en helt ny värld
Och jag älskade den
Men sen när jag börja rasa samman och gå sönder
Kunde du inte hjälpa mej
Så hela min värld rasade samman framför dina ögon
Men du stod bara och tittade på
LiiwaDiiva - 2009
Efter det kände jag mej sviken och förrådd
Fast jag tror aldrig att du insåg det
Du förstod kanske inte hur mycket jag älskade dej,
litade på dej
Trodde på dej
LiiwaDiiva - 2010
Det blev aldrig detsamma efter det
Även om du vill inbilla dej det
Även om jag önskade det
Men det var slutet för oss
Vi förstod det tyvärr bara långt senare
LiiwaDiiva - 2010
Vi var inte gjorda för varann , vännen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback