Du sa att du förlorat mej men jag hade redan förlorat dej då

Du sa att du förlorat mej
till en livsstil
En livstil jag skapade med dej
Du sa att vi alltid skulle vara vi
Systrar
Du lärde mej så mycket ,
som ingen annan orkar göra sej besväret att göra
Men jag förlorade dej redan långt innan det
Jag förlorade dej till en tro
En tro du håller stenhårt fast vid
Jag kämpar på med mitt liv
Men ser hela tiden vart du hamnat
Vad dem har gjort med dej
och din familj
Jag står hjälplös och ser på
Medans du gräver din egen grav
Man kanske kunde tro att spriten skulle ta mej en dag
men det hann aldrig bli så innan du och jag bara var minnen
Jag förlorade dej
Och det gjorde så ont!
LiiwaDiiva - svartvit



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback