Du har ingenting kvar!

Jag har sett upp till dej
I mina ögon har du varit den starkaste i världen
Jag har avundas dej
Allt du gör
Alla hinder du krossar på din väg
Men sen insåg jag att du inte är så stark som du verkar
Du gömmer dej bakom lådor av billigt vin och dåliga ursäkter
Du som såg ut att ha så mycket
Allt jag nånsin drömt om
Har nu ingenitng kvar
Du körde slut på dej själv , och alla inblandade
Bara för att du va rädd att se verkligheten
Kalla mej inte svag , jag försöker
Det gör inte du
Varför inte ?
Du har så mycket viktigt
Ser du inte det ?
Vem ger dej rätten att ge upp för så många andra liv ?
Kalla mej vafan du vill
Men du sjönk just  i mina ögon
När jag insåg att du levt på mej
Så att du skulle slippa anstränga dej
Precis som jag kommer folk inte längre vilja finnas vid din sida
Precis som jag så kommer dem gå
en efter en
Du har bara dej själv att skylla!
LiiwaDiiva



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback