Du har en underbar personlighet!

Det finns få människor som dej
Jag vill bara att du ska veta att jag finns här för dej ,
om du behöver något är det bara att säga till
Vi har inte känt varann så särskilt länge
Men du är en fin och underbar person
Du har en fantastisk personlighet och du är jättevacker
Tack för att jag får dela många fina minnen med dej
Och även skapa nya
Du är en sån vän som alla behöver
Du är så väldigt bra
Svårt att inte le och skratta i din närhet
Du utstrålar så mycket glädje
Dåliga dagar förvändlar du lätt till något bra
Jag tycker att det är en perfekt egenskap som folk borde ha!

LiiwaDiiva - Louise

Du har någonting som många saknar
Du är speciell
Tack för att du är en underbar vän
Louise <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback